Helgen

Fredag: sov på banan, gick upp 9 för att åka te Däckab å skruva, strulade en massa så va nära på å ge upp några gånger men gjorde inte de å bra va väl de ;D hihi.. fick ihop bilen, Jocke e min Ängel utan honom hade de inte blivit någon start, när vi precis hade blivit klar med bilen ringde dom så ja skulle upp på banan å sitta i anmälan, segt men lina å ja hade skoj ändå...



Lördag: Folkrace för hela slanten ;D gick ganska bra, tog mig iaf runt alla heaten så de e ju ett plus ;D lillebror va grym han, totalsegrare i heaten och detta ledde till en A- Final men där gick de inte lika bra de slutade med en 4e plats. men lillen e nöjd ändå ;D Å ja slutade på en 12 plats så ja e inte heller missnöjd. och bilen höll hela 6 heat (18 varv) e impad på den ;D

Sönda: tog de bara lugn, orkade inte med å göra så mkt, grillade med mamma å jocke, sen iväg på banan på möte, så de va en lugn å skön söndag....

Kommentarer
Postat av: Erica Klingh

Annso. Vad ska du göra i helgen? Jag vill verkligen hitta på någonting! jag saknar dig jätte mycket!

2009-05-04 @ 21:22:14
URL: http://klingherica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0