Helgen

Fredagen började me att ja va hemma, mådde inte så bra kände mig yr å så.
sen på kvällen blev de Bandy Bollnäs GIF - Örebro där Bollnäs vann med 13-2 =) härligt härligt.. hehe.. skojj som faan hade vi...

Lördagen så va mammsen å jag ute på en liten promenad, även ja å Linus va ute å gick en sväng, sen så bakade jag en lite kaka.. mumma blev de.. å sen åkte ja hem te Tallåsen....

Söndagen va den sämsta dagen i mitt liv. allt var bara en massa kaos HATAR den dagen.. !!!
Så jäkla glad att ja har mina syskon och Jocke, dom finns alltid där för en. DOM är GULD värda, skulle inte klara mig utan dom....

Idag är ja hemma i Grönås igen, mår inte bra, börjar bli lite bättre nu när ja försöker att inte tänka på de som hänt.
så ska nog försöka palla mig te skolan imorrn å sen iväg å träna så kanske man kan tänka på annat.....

Älskar dej Jocke mer än du kan tänka dig, du betyder så mkt <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad är det som har hänt? :( Du vet att det är bara att säga till om du behöver prata eller någe <3<3



Och sen: designadinblogg.blogg.se brukar jag gå in på och kika. där finns hur man gör egen header och allt. Du kan söka i sökrutan på den sidan också om det är nåt spec du vill ha reda på :) pusss

2009-01-12 @ 19:37:03
URL: http://m1mmi1990.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taack! :D jaa, det måste vi verkligen göra , vi får ta det nån helg :) <3



Ja, mixtra på du så blir säkert kanon ;D <3

2009-01-14 @ 20:41:20
Postat av: Mimmi

Det var jag som skrev ;)

2009-01-14 @ 20:41:54
URL: http://m1mmi1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0