Åhh

hur orkar folk gå runt å prata skit om andra? ja fattar bara de inte? å när man hör saker om folk man älskar och dom som står en nära har ja bara lust å smälla till den som pratar skit.. ja fattar inte hur man orkar.. å så sitter man där å hör allt.. du verkar inte förstå varför våran vänskap har glidit isär men de e på grund av allt skit.. ja orkar bara inte höra på allt...
Men några vänner vet ja att e mina RIKITGA vänner, er skulle ja inte klara mig utan, er kan ja prata med allt å ha skoj med, utan att behöva höra massa sånt, så glad att ja har er, skulle inte klara mig annars <3

image23

Mimmi å ja va på körskolan en sväng idag. skojj skojj, henne har man alltid skoj med, glad att ja har träffa dej gumman ska du veta <3


Tycker om dig men tror inte du känner desamma, du betyder så mkt å e så underbar på alla sätt å vis men de kommer nog aldrig att bli vi ='( </3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gumman jag är jätteglad att jag har träffat dej med ska du veta

2008-05-06 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0