....

midsommar helgen har vare super ;D.. va på travet i fredas å sen te morbror min å käka tacos å myste lite med massa folk.. trevligt trevligt.. natt dopp sen blev de å krypa ner i sängen ....



Lördagen vaknade man å gick in te morbror min å käka frukost sen la ja mej på soffan... Ja å Emelinda kikade på disney film (Vilddjuren) trodde den skulle va bättre men men .. heh.. sen åkte man ut te stormnäs å käka lite, trevligt trevligt.. sen bar de iväg hem.. så kom jocke så då åkte ja, jocke, mamma, louise, oskar å bror ut te stormnäs igen.. heh
Jag, tommy, jocke, bror å Oskar spela lite volleyboll :D
sen bar de iväg hemåt igen å jag, bror, jocke å oskar kila på 11an å käka, sen hem å kika på lite film.. å så kom eve å mia oxå =)
Vaknade i morse av att bror å oskar bråka i sängen .. hah..
sen så har man inte orka gjort så mkt mer ^^ va ner på ica med mammsen en sväng.. nu tänkte ja ta å fixa lite mat å sen blir de träning..
ha d bra
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0