Vilken dag..

Dagen började med att vi skulle börja med aktivitetsplaneringen.. sen så frågade jonas om vi ville göra nått roligt andra timmen så de kom lite förslag å så kom jonas med att vi skulle ner på stan å käka glass som förslag å de nappade alla på..;D.. så vi å radio åkte ner på skutan å käka glass.. skojj skojj.. sen så när vi kom tebax te skolan fick vi höra att vi skulle kika på film hela eftermiddan.. soft ;) å sen på freda ska vi å bowla i 2 timmar alla 2 or.. super skojj ska de bli.. hih..
efter skolan så åkte mimmsis å ja på körskolan å satt där ett tag å sen ner på stan å hämta erik å så åkte vi hem å mimmi på träning.. sen har ja umgåtts lite med tesso å Maria, trevligt trevligt.. satt å kika på när små pojkarna hade träning.. hehe.. eftersom B-lags matchen va inställd pga att Enånger inte fick ihop någe lag..

ja å nu fick man reda på att de inte blir någe på lörda.. tur att man fråga annars hade man väl inte fått veta någe.. men de blir väl krogen med Älsklings Mimmi å Älsklings Miriam iaf ;D å så blir de ju Dm match mot jarse på dan i Ljusdal klockan 13.00 ;)

Det finns vänner å de finns vänner, vissa tror man att man kan lita på till 100 men så visar det sig att man inte kan de.. men ja vet vilka som e mina RIKTIGA vänner dom kommer ja aldrig å släppa.. skulle inte klara mig utan dom å ni vet vilka ni e.. <3<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Vadå inte fått veta nåt?. jag måste ju få veta nåt i första han innan jag kan säga nåt? :P

2008-04-25 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0